OSNOVNE RADIONICE: javna predavanja i radionica zvuka
12. 2. 2024
Javna predavanja će se održati 12. i 19. ožujka 2024. u prostorijama Kino kluba Split u Domu mladih (Ulica slobode 28). Održat će ih dugogodišnja predavačica Kino kluba Split, Dora Baras.
Predavanje naziva Filmski jezik obuhvaća raspravu o ideji filma i načinima na koje je sprovedena. Predavanje će nastojati identificirati filmska izražajna sredstva (plan, rakurs, pokret kamere, montaža..), kojima (obični, nespecifični) prizori dobivaju specifično značenje na filmu. U drugom predavanju naziva Filmski stil protrčat će se kroz povijest filma.
Otvorene su prijave na radionicu zvuka pod mentorstvom Tonča Bakotina, koja se održava u suradnji s organizacijom Sensoria. Radionica će trajati od 15. do 17. ožujka 2024. Održavat će se u prostorijama Kino kluba Split u Domu mladih (Ulica slobode 28).
U sklopu trodnevne radionice polaznici će imati priliku upoznati se s ulogom zvuka u pokretnoj slici, tonskom opremom, pripremom za snimanje, snimanjem, postprodukcijom. U završnom dijelu radionice polaznici će vježbati snimanje u interijeru kao i eksterijeru te učiti o postavkama opreme.
Raspored radionice zvuka dogovorit ćemo naknadno s odabranim polaznicima radionice.
Na radionicu se možete prijaviti putem prijavnog obrasca do 3. ožujka 2024.
U slučaju velikog broja zainteresiranih, selekcija će se vršiti na osnovu motivacijskog pisma, a prednost će imati kandidati koji su prethodno pohađali radionice kamere i rasvjete te se prijavili na radionicu montaže.
Za redovne članove kluba radionica je besplatna, dok za sve ostale kotizacija po radionici iznosi 20 eura. Polaznici koji prođu tri radionice stječu pravo na učlanjenje.
Više informacija na program@kinoklubsplit.hr
–
Dora Baras magistrirala je komparativnu književnost i povijest umjetnosti na FFZG, pri kojem završava i dvije godine Poslijediplomskog doktorskog studija književnosti, kulture, izvedbenih umjetnosti i filma. Praktično se usmjerava u područje filma koordiniranjem projekta Filmske mutacije: festival nevidljivog filma, ZG, 2007. Kao umjetnička direktorica i selektorica filmskog programa vodi Human Rights Film Festival, ZG, 2008., te Subversive Film Festival, ZG, 2008.-2011., kojeg je i suosnovala 2008.g. Autorica i urednica niza filmsko-festivalskih publikacija. Paralelno s kustoskim radom bavi se i edukacijom, najprije pri Odsjeku za animirani film i nove medije na ALU, ZG, a potom, od 2010.-2021.g., u zvanju predavačice u području humanističkih znanosti, na Odsjeku za film i video pri UMAS-u izvodi kolegije ‘Uvod u povijest filma’ ,’Mediji i društvo’ ,’Analiza filma i medijske umjetnosti I & II’. Članica KKS-a te suradnica na projektu Škole medijske kulture, pri kojoj izvodi module ’Povijesti i analize filma’. 2021. završila je International Baccalaureate (IB) ‘MYP ARTS’, međunarodni program za edukatoricu u području filma i vizualnih umjetnosti. Predsjednica stručnog ocjenjivačkog žirija i suradnica u pedagoškim radionicama Međunarodnog festivala arheološkog filma (MFAS), u organizaciji Muzeja HAS, ST. Od 2016. scenaristički se usavršava kroz jednogodišnju Scenarističku školu i druge specijalizirane programe platforme ‘Palunko’ (HFS) te je dobitnica HAVC-ove potpore za razvoj scenarija dugometražnog igranog filma u 2022. Pored navedenog, trenutno radi na kratkom dokumentarnom i kratkom igranom filmu, kao scenaristica i redateljica.
Tonči Bakotin (Ruzina Frankulin) rođen 1973. godine u Splitu, profesionalni je predavač glazbeno-tonske tehnologije, glazbenik i oblikovatelj zvuka, programski voditelj udruge i glazbeno-tonskog studija Sensoria. Bakotin je tijekom osnovne škole pohađao klasičnu glazbenu školu. Ubrzo nakon toga, sredinom 90-ih, postaje član noise-elektro ambijentalne glazbene skupine Zidar Betonsky. Nastupajući diljem Europe, odlučuje se na promjenu u svojoj glazbenoj karijeri i počinje skladati kao solo umjetnik koristeći kombinaciju elektroničkih i tradicionalnih instrumenata. Diplomirao je oblikovanje zvuka u Rotterdamu, završio preddiplomski studij filma i videa na Umjetničkoj akademiji u Splitu, studirao na CISCO akademiji (Cisco Certified Network Associate) na Laboratoriju za telekomunikacije fakulteta za elektronički inženjering u Ljubljani. Od 2002. djeluje kao predavač glazbeno-tonske produkcije (Rotterdam, Singapur, Bangkok, Ljubljana, Zagreb, Split). Komponirao je glazbu za kazalište i performanse u sklopu kolektiva Zidar Betonsky i FFT. Objavio je elektroničku glazbu u SAD-u, Francuskoj i Njemačkoj pod aliasom Ruzina Frankulin. Radio je kao urednik/oblikovatelj zvuka i/ili kompozitor glazbe za produkciju raznih hrvatskih TV serija te nekoliko dokumentarno eksperimentalnih filmova.
Rad Kino kluba podržavaju Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Zaklada Kultura nova, Grad Split, Društvo hrvatskih filmskih redatelja i Hrvatski audiovizualni centar.